Dato/Tid
16/09/2026
19:00 - 21:00
Lokation
Kulturhuset Pavillonen, Kærvej , Grenaa
Underviser
Poul-Erik Tindbæk,
Ph.d., chefkonsulent
Tilmelding
Ingen. Billetter købes ved døren
Pris
50 kr.
……………………………………………………………………………….
I takt med at vi lever længere, og at vi har fået flere friske år,
hvor rigtig mange fortsat er på toppen af deres ydeevne, er
den sejlivede otium-myte – om bare at holde fri og ikke røre
en finger resten af livet – langt om længe ved at blive syet om.
Ikke mindst fra en vrimmel af fuldvoksne seniorer, der dagligt
oplever, at man er med i et fællesskab, og at der stadig er
brug for en.

Det skal vi høre om og snakke om – den nye begyndelse i
livet som godt 60årig – med oplæg fra Poul-Erik Tindbæk,
der gennem de seneste 20 år har arbejdet med, hvordan
man efter et liv med børn og beskæftigelse kan få det
alder-bedst i den 3. alder.
Når man i den første del i livet har FÅET hele verden
forærende, gir det masser af mening i den sidste del i livet –
at GIVE det hele fra sig igen

Poul-Erik Tindbæk
Foredraget er arrangeret i samarbejde med Grenaa-Djurs Rotary
BEMÆRK ved tilmelding:
Udfyld venligst felterne: Navn, Telefon og E-mail, så vi kan komme i kontakt med dig, hvis der sker ændringer i programmet.
Hvis du ikke har en email-adresse, skal du bruge denne: no@rep.ly